Inlägg: 2494032
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Meduza: äh! Jonte är vår bästa offensiva spelare även om han skulle gå på 50% Ställer man av lagets bästa spelare i ett slutspel så kan man lika gärna ge upp.
+ 11
Kan han inte ge 100% så blir han nog mer en belastning än succé i ett tufft slutspel?
Jag vet inte, bara en tanke.