Ni vann i alla fall första etappen och hoppet om SHL och Bernhardt lever. Lycka till även framledes! Ser gärna att ni tar Brynäs plats om de nu försvinner.
DJ Hemp: Vi visade inga SHL-takter ikväll. Många var rädda om sina handväskor och lösnaglar! Tant Karlin glömde berätta att det är viktigt att alla är vakna.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Ni vann i alla fall första etappen och hoppet om SHL och Bernhardt lever. Lycka till även framledes! Ser gärna att ni tar Brynäs plats om de nu försvinner.