DJ Hemp: Vi visade inga SHL-takter ikväll. Många var rädda om sina handväskor och lösnaglar! Tant Karlin glömde berätta att det är viktigt att alla är vakna.
Men det spelar ingen större roll än så länge. Vi imponerade lagom mycket mot AIK själva då det begav sig för två år sedan. Egentligen var det först i de fyra sista matcherna mot Löven i finalen som vi visade var skåpet skulle stå. Vi körde över dem fullständigt helt enkelt, trots en oroande förlust i första matchen. Inte för att jag är övertygad om att ni gör samma sak, men jag vill i alla fall uppmuntra er med att det är möjligt.
Dessutom behöver ni inte visa upp några SHL-takter ännu, då ni bara möter HA-lag på vägen mot uppflyttning.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.