Ska man se det positiva. Perfekt match detta som tändvätska. Vi jobbar inte klart matchen. Så förhoppningsvis blir det revanschlusta och jävlaranamma nästa match i Öret. Får vi med en vinst där så blir det oerhört psykologiskt viktigt.
+ 5