Tyvärr labba, denna match var nyckelmatchen. Även om vi vinner på tisdag så måste vi vinna även på torsdag för att det inte ska kunna vara över på lördag. Vinner vi även två raka är ju chansen stor vi torskar på lördag och måste vinna två avslutande raka. En seger idag hade varit stor skillnad.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Tyvärr labba, denna match var nyckelmatchen. Även om vi vinner på tisdag så måste vi vinna även på torsdag för att det inte ska kunna vara över på lördag. Vinner vi även två raka är ju chansen stor vi torskar på lördag och måste vinna två avslutande raka. En seger idag hade varit stor skillnad.