+ 5
Inlägg: 2508417
Svarskommentarer
Sv: Slutspel 2023
Erol Ateceae: Nästan som att elefanten i rummet kring dessa klubbar är en lite… öm tå? 😏
När de 7 närmast sörjande örebroarna som finns i deras supporterrum skriver om att vi är arbetslösa bönder skulle väl inte jag flika in med ”HALLÅ DET ÄR VI INTE AAALLS DET!!! MEN NI DÅÅ???”
När de 7 närmast sörjande örebroarna som finns i deras supporterrum skriver om att vi är arbetslösa bönder skulle väl inte jag flika in med ”HALLÅ DET ÄR VI INTE AAALLS DET!!! MEN NI DÅÅ???”
+ 5
Americanos likväl som solnaiter till PirateVipers.