+ 5
Inlägg: 2508422
Svarskommentarer
Sv: Slutspel 2023
{9908}: Nej, jag menar det.
Dessutom verkar det svårt för sörlänningar att ta in att arbetslösa industriarbetare skulle vara en mycket bättre diss. Men spetsiga argument verkar inte vara av högsta prioritet.
Här får man verkligen ge det till ÖIK-supportrarna som hittat till boken och hur de agerat. Kul att de blev kvar i HA!
Tänk att potentiellt har vi fyra farmarlag i HA nästa år, det e najs. Inser att det med säkerhet är minst tre vilket är fint bara det. Skulle alltså kunna överlasta A-truppen nästa år med tolv spelare.
Fyra vardera i
ÖIK
BIF
Americanos
Ev. MoDo
Dessutom verkar det svårt för sörlänningar att ta in att arbetslösa industriarbetare skulle vara en mycket bättre diss. Men spetsiga argument verkar inte vara av högsta prioritet.
Här får man verkligen ge det till ÖIK-supportrarna som hittat till boken och hur de agerat. Kul att de blev kvar i HA!
Tänk att potentiellt har vi fyra farmarlag i HA nästa år, det e najs. Inser att det med säkerhet är minst tre vilket är fint bara det. Skulle alltså kunna överlasta A-truppen nästa år med tolv spelare.
Fyra vardera i
ÖIK
BIF
Americanos
Ev. MoDo
+ 1
När de 7 närmast sörjande örebroarna som finns i deras supporterrum skriver om att vi är arbetslösa bönder skulle väl inte jag flika in med ”HALLÅ DET ÄR VI INTE AAALLS DET!!! MEN NI DÅÅ???”