1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614854 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2510592

Sv: Slutspel 2023
Sputnik: Det har jag helt missat. När Bromme lirade i Mora? Måste kolla upp det, lyssna på den.

Ett tips förresten, om nån härinne får hockeyabstinens, är nedsläpp-podden som görs av sportkrönikörer på NA. Givetvis stark örebrovinkling men med kunniga journalister, som jag antar är hyfsat neutrala, även om fokus som sagt ligger på Örebro. Mycket Timrå-tugg i de senaste avsnitten. Ett nytt släpptes idag t.ex.

Svarskommentarer

Sv: Slutspel 2023
Örebronx: Tror det var den säsongen när han var i Detroit och vi kvalade mot Löven och tog oss upp.
Sen är Jonte så vidskeplig så i samband när Jonte gjort ett par poddavsnitt så förlorade vi ett gäng matcher i rad. Så då hoppade han av podden pga det. 😅

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer