Örebronx: Tror det var den säsongen när han var i Detroit och vi kvalade mot Löven och tog oss upp. Sen är Jonte så vidskeplig så i samband när Jonte gjort ett par poddavsnitt så förlorade vi ett gäng matcher i rad. Så då hoppade han av podden pga det. 😅
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Sen är Jonte så vidskeplig så i samband när Jonte gjort ett par poddavsnitt så förlorade vi ett gäng matcher i rad. Så då hoppade han av podden pga det. 😅