1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614787 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2512652

Sv: Slutspel 2023
Tikarn97: Vilket ramaskri det skulle bli hos SHL-illuminati om Mora vann den finalen. Dock inte helt omöjligt scenario, Mora har överraskat positivt denna säsong

Svarskommentarer

Sv: Slutspel 2023
Imorgon vid den här tiden vet vi. Om vi bara får vara otroligt stolta, eller om vi är i extas.
Jag har ju varit nöjd med kvart, främst för att jag innerst inne känt att det är kanske vad vi hade i oss denna säsong. Men nu vet jag fan inte.

Kan ju fan inte räkna ut detta lag från något. Tror definitivt på SM-guld med denna stomme, men min rationella sida har hela tiden sagt att den drömmen är någon säsong bort.

Oavsett, man kan fan inte vara närmare en semi än vad vi är nu. Sjukt, men förjävla roligt!

Sv: Slutspel 2023
Labban: Ove till SHL!! Hugga och slå, dit ska vi nå!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.