1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614787 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2512657

Sv: Slutspel 2023
Imorgon vid den här tiden vet vi. Om vi bara får vara otroligt stolta, eller om vi är i extas.
Jag har ju varit nöjd med kvart, främst för att jag innerst inne känt att det är kanske vad vi hade i oss denna säsong. Men nu vet jag fan inte.

Kan ju fan inte räkna ut detta lag från något. Tror definitivt på SM-guld med denna stomme, men min rationella sida har hela tiden sagt att den drömmen är någon säsong bort.

Oavsett, man kan fan inte vara närmare en semi än vad vi är nu. Sjukt, men förjävla roligt!

Svarskommentarer

Sv: Slutspel 2023
{9908}: Det sjukaste är att om allt studsar rätt med vinst och "rätt" moståndare i semin, så finns en chans att vi får se vårt kära Timrå spela en final för första gången nånsin.
Meen det lär sluta med semester redan imorgon. Man kan ju dock inte känna annat än stolthet i så fall.

Framtiden är ändå vår och kan liksom ett lag som LHC sprattlat sig till 2 finaler så måste ju vi nån gång kunna få slåss om de fina valörerna. 🙏

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.