{9908}: Det sjukaste är att om allt studsar rätt med vinst och "rätt" moståndare i semin, så finns en chans att vi får se vårt kära Timrå spela en final för första gången nånsin. Meen det lär sluta med semester redan imorgon. Man kan ju dock inte känna annat än stolthet i så fall.
Framtiden är ändå vår och kan liksom ett lag som LHC sprattlat sig till 2 finaler så måste ju vi nån gång kunna få slåss om de fina valörerna. 🙏
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Meen det lär sluta med semester redan imorgon. Man kan ju dock inte känna annat än stolthet i så fall.
Framtiden är ändå vår och kan liksom ett lag som LHC sprattlat sig till 2 finaler så måste ju vi nån gång kunna få slåss om de fina valörerna. 🙏