1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614787 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2512975

Sv: Apropå nånting...
{7043}: EP har nog som du säger lite mer skills men totalt sett ser jag Hållander som bättre skulle jag säga!💪👍
Lite av powerforward o stark kring kassen o gör bra med poäng.
Ligger ju på närmare 0,8 poäng/match i snitt i Penguins farmarlag i AHL. Är väl bara några matcher han gjort i NHL.

Ser ju väldigt bra ut om vi adderar Hållander o då Wedin till denna trupp! Bara hoppas Wedin håller sig skadefri då vill säga...

Och så ev Bernhardt på det o förhoppningsvis en klassback a la Lyytinen också då blir det åka av.

Målvaktssidan blir riktigt intressant dessutom👍

Och sist men inte minst så ge oss bara en vinst nu ikväll då...! VI SKA BARA HA DET! 👊🏒

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Lomond: Kan inte Jacob Olofsson vara intressant hos oss igen??😇😇

Sv: Apropå nånting...
Lomond: Vänta bara tills du ser Rindell nästa säsong!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.