1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2512957

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Samma ”skills” som EP kan jag inte skriva under på. Men en betydligt mer rakare spelare med ett bra handledsskott/dragskott. Lite mer åt powerforward-hållet ändå va? Kommer vara ett riktigt bra tillskott till denna forwardsida.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{7043}: EP har nog som du säger lite mer skills men totalt sett ser jag Hållander som bättre skulle jag säga!💪👍
Lite av powerforward o stark kring kassen o gör bra med poäng.
Ligger ju på närmare 0,8 poäng/match i snitt i Penguins farmarlag i AHL. Är väl bara några matcher han gjort i NHL.

Ser ju väldigt bra ut om vi adderar Hållander o då Wedin till denna trupp! Bara hoppas Wedin håller sig skadefri då vill säga...

Och så ev Bernhardt på det o förhoppningsvis en klassback a la Lyytinen också då blir det åka av.

Målvaktssidan blir riktigt intressant dessutom👍

Och sist men inte minst så ge oss bara en vinst nu ikväll då...! VI SKA BARA HA DET! 👊🏒

Sv: Apropå nånting...
{7043}: Vill minnas Hållander som en Lander light. Vinnarskalle, bra och smart i sin forechecking, rätt stark i kropp och hyffsat skott. Lite bättre skridskoåkning än Lander dock.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.