{297}: Det är ingen klausul. Bernhardt har ett år kvar på kontraktet med Modo. Har för mig det inte står på Elite Prospect, men är väl nått optionsår eller likande. Bernhards agent har ju bekräftat att han han har ett gällande kontrakt ifall Modo går upp.
+ 2