1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614853 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2520380

Sv: Silly Season 2023-2024
Söderöver: Haha, ok att Bernhardt varit bra, men hur tänkte man här. En av matchens stjärnor tack vare plus 1 och 2 skott på mål. När det fanns andra spelare som faktiskt både gjorde mål och assist. 😅
Uppladdat:

500x0-screenshot20230407-220825.png


Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2023-2024
Sputnik:

För att han var en gigant rent defensivt. Spelade rejält och aggresivt, satt stopp i spelet och dominerade moras forwards. En av de bästa på isen helt enkelt så inte konstigt att han tar en plats där.

Som han spelat i slutspelet så verkar det som han vill slippa kontraktet med Timrå 😀

Sv: Silly Season 2023-2024
Sputnik: För att det inte bara är poäng som räknas? Man kan faktiskt vara en utav matchens bästa spelare utan att hamna i poängprotokollet. Den där istiden skojar man exempelvis inte bort.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer