För att han var en gigant rent defensivt. Spelade rejält och aggresivt, satt stopp i spelet och dominerade moras forwards. En av de bästa på isen helt enkelt så inte konstigt att han tar en plats där.
Som han spelat i slutspelet så verkar det som han vill slippa kontraktet med Timrå 😀
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
För att han var en gigant rent defensivt. Spelade rejält och aggresivt, satt stopp i spelet och dominerade moras forwards. En av de bästa på isen helt enkelt så inte konstigt att han tar en plats där.
Som han spelat i slutspelet så verkar det som han vill slippa kontraktet med Timrå 😀