OlliJanne: väldigt roligt och bra stats i år i ett lag med lite rock’n’roll försvar. Bara larmi och Söderström som har bättre stats och vi vet vilka lag de står i!
Med risk för att det blir för stor press på Värmhed, men fan vad kul och uppfriskande det hade varit om man satsade på honom som tredjecenter nästa säsong. Låta det ta lite tid och verkligen ge honom förutsättningar för att lyckas, typ genom att peta in Pääjärvi och Hartmann/Wedda på kanterna.
Tycker det är på tiden att en Timråprodukt slår igenom med dunder och brak igen på SHL-nivå
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.