+ 22
Inlägg: 2522190
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2023-2024
Håkkybåkky: En intressant fråga är ju om talangerna var bättre förr eller är det tålamodet med dem som är mindre nu? Vi hade ju väldigt mkt skador t ex den säsongen då Lander och Pääjärvi m fl slog sig in i a-laget, kanske var ett gynnsamt läge att slå sig in då. Det plus att vi var ett stabilt mitten lag som inte fruktade kvalspel och att det kanske var bara naturligt att låta juniorer täcka upp för skador.
Nu svamlar jag bara på här men ni förstår förhoppningsvis vart jag vill komma
Nu svamlar jag bara på här men ni förstår förhoppningsvis vart jag vill komma
+ 6
Tycker det är på tiden att en Timråprodukt slår igenom med dunder och brak igen
på SHL-nivå