OlliJanne: Senaste 4 säsongerna har vi ju satsat för att gå upp, för att sedan hålla oss kvar och därefter etablera oss. Och strategin då har ju varit att använda sig av etablerade spelare snarare än att satsa på talanger. Det är jag helt fine med, men hoppas att framöver få se fler unga spelare slussas in i A-laget. Vi behöver ju bygga nästa generations hemvändare.
Sedan kan det ju också vara så att, undantaget Olofsson och Hållander (födda 00) så har vi inte vaskat fram några större talanger mellan 98-02. Får hoppas att 03:orna Värmhed, OJ och eventuellt även Edfledt kan vända denna trend
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Vi behöver ju bygga nästa generations hemvändare.
Sedan kan det ju också vara så att, undantaget Olofsson och Hållander (födda 00) så har vi inte vaskat fram några större talanger mellan 98-02.
Får hoppas att 03:orna Värmhed, OJ och eventuellt även Edfledt kan vända denna trend