+ 6
Inlägg: 2522218
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2023-2024
OlliJanne: Senaste 4 säsongerna har vi ju satsat för att gå upp, för att sedan hålla oss kvar och därefter etablera oss. Och strategin då har ju varit att använda sig av etablerade spelare snarare än att satsa på talanger. Det är jag helt fine med, men hoppas att framöver få se fler unga spelare slussas in i A-laget.
Vi behöver ju bygga nästa generations hemvändare.
Sedan kan det ju också vara så att, undantaget Olofsson och Hållander (födda 00) så har vi inte vaskat fram några större talanger mellan 98-02.
Får hoppas att 03:orna Värmhed, OJ och eventuellt även Edfledt kan vända denna trend
Vi behöver ju bygga nästa generations hemvändare.
Sedan kan det ju också vara så att, undantaget Olofsson och Hållander (födda 00) så har vi inte vaskat fram några större talanger mellan 98-02.
Får hoppas att 03:orna Värmhed, OJ och eventuellt även Edfledt kan vända denna trend
+ 5
Sv: Silly Season 2023-2024
OlliJanne: Nu när man tittar på slutspel och kval, så skulle TIK behöva en Pikkarainentyp!
+ 2
Nu svamlar jag bara på här men ni förstår förhoppningsvis vart jag vill komma