1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614854 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2528085

Sv: Silly Season 2023-2024
vonDöbeln: Ja en viss leverans måste man ju kunna förvänta sig av en center men jag har helt ärligt inga överkrav. Han är inte Lander el Hanzl. Jag vill märka av honom i positiv bemärkelse på isen. Att han tar plats, står för hårt jobb och producerar en del. Han bör ju vara tänkt i en "neutraliseringskedja" och bör också ha kapaciteten för det. Det har han dock inte nått upp till den gångna säsongen

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2023-2024
mikenomad: Nej det är väl där mitt största bekymmer kring EA är också. Han skall få en större "defensiv" roll med mer spel spel i BP etc. Grejen är ju den att han inte är nån shut down center heller. Håller nog Lundin före EA där till och med.

Sv: Silly Season 2023-2024
mikenomad: nej, jag förväntar mig noll och ingenting så kan man endast bli positivt överraskad.

Väldigt tråkigt dock att Andersson och klubben gemensamt försätter honom i en situation som i stort sett garanterar att han ses som misslyckad.Tänker att det även smittar av sig på nästkommande säsong när han förmodligen går till Allsvenskan. Stukat självförtroende och extremt lågt marknadsvärde. Godnatt hockeykarriären!

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer