mikenomad: nej, jag förväntar mig noll och ingenting så kan man endast bli positivt överraskad.
Väldigt tråkigt dock att Andersson och klubben gemensamt försätter honom i en situation som i stort sett garanterar att han ses som misslyckad.Tänker att det även smittar av sig på nästkommande säsong när han förmodligen går till Allsvenskan. Stukat självförtroende och extremt lågt marknadsvärde. Godnatt hockeykarriären!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Väldigt tråkigt dock att Andersson och klubben gemensamt försätter honom i en situation som i stort sett garanterar att han ses som misslyckad.Tänker att det även smittar av sig på nästkommande säsong när han förmodligen går till Allsvenskan. Stukat självförtroende och extremt lågt marknadsvärde. Godnatt hockeykarriären!