DJ Hemp: Det känns oavsett nästan som en tidsfråga innan Kalmar är med och nosar på SHL. S a s byter plats med Oskarshamn. Alla vi som ondar över Växjö och Linköping får ännu ett "produktlag" i elithockeyn...
Hade ingen koll på Kalmars satsning innan du kom in här och skrev tidigare i år, så den informationen tackar man för. Vad gäller Linköping så har man ju accepterat dem sedan länge. Blir väl samma sak med Växjö också vad det lider. Kan ju inte bara sitta och vara bitter över utvecklingen i all evighet. Timrå måste svara med egna medel.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.