+ 7
Inlägg: 2532845
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
angeroath: För att tillägga, så jäkla tröttsamt att folk ska sitta och värdera ens känslor för Timrå beroende på vad man tycker om andra lag, det finns 3-4 klubbar jag ogillar mycket mer än Modo som jag inte vill ha i SHL, för de väcker inga känslor öht.
Jag gillar inte Timrå mindre än dig för att jag vill se surströmmingsderby, nu har jag skrivit färdigt om detta, skitsnack.
Jag gillar inte Timrå mindre än dig för att jag vill se surströmmingsderby, nu har jag skrivit färdigt om detta, skitsnack.
+ 14
Sv: Apropå nånting...
angeroath: Du hejar på Djurgården, ett annat lag, då man man inte va Tikare. Simple as that.
Men jag förstår hur du tänker, har också varit 17.
Men jag förstår hur du tänker, har också varit 17.
+ 12
Typ så.
Heja Jyrgårn!