angeroath: För att tillägga, så jäkla tröttsamt att folk ska sitta och värdera ens känslor för Timrå beroende på vad man tycker om andra lag, det finns 3-4 klubbar jag ogillar mycket mer än Modo som jag inte vill ha i SHL, för de väcker inga känslor öht.
Jag gillar inte Timrå mindre än dig för att jag vill se surströmmingsderby, nu har jag skrivit färdigt om detta, skitsnack.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag gillar inte Timrå mindre än dig för att jag vill se surströmmingsderby, nu har jag skrivit färdigt om detta, skitsnack.