Sputnik: ingen reagerade på att jag tyckte att en back skulle vinna NHLs målvakspris Vezina? Norris hade ju åtminstone varit mer rimligt
Inlägg: 2551666
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Nej ingen talar emot sanningar. 😉
Jag tror det kommer bli en rätt mysig säsong trots allt och backsidan vi går in med lär inte vara den slutgiltiga heller.
Nu när dessutom Madhawk börjat tala om en tunn marknad så känns det som flertal lag missbedömt marknaden återigen. Så konkurrensen från övriga konkurrenter kanske inte blir så "tuff" som jag befarat på förhand.
Jag tror det kommer bli en rätt mysig säsong trots allt och backsidan vi går in med lär inte vara den slutgiltiga heller.
Nu när dessutom Madhawk börjat tala om en tunn marknad så känns det som flertal lag missbedömt marknaden återigen. Så konkurrensen från övriga konkurrenter kanske inte blir så "tuff" som jag befarat på förhand.
+ 2