OlliJanne: Nej ingen talar emot sanningar. 😉 Jag tror det kommer bli en rätt mysig säsong trots allt och backsidan vi går in med lär inte vara den slutgiltiga heller.
Nu när dessutom Madhawk börjat tala om en tunn marknad så känns det som flertal lag missbedömt marknaden återigen. Så konkurrensen från övriga konkurrenter kanske inte blir så "tuff" som jag befarat på förhand.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Jag tror det kommer bli en rätt mysig säsong trots allt och backsidan vi går in med lär inte vara den slutgiltiga heller.
Nu när dessutom Madhawk börjat tala om en tunn marknad så känns det som flertal lag missbedömt marknaden återigen. Så konkurrensen från övriga konkurrenter kanske inte blir så "tuff" som jag befarat på förhand.