+ 5
Inlägg: 2551708
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{9908}: om ett företag går in och subventionerar resan med säg 200, och dom som åker betalar 400. Då borde det bli en win-win situation för alla!
+ 3
Kundevent vill ju gärna resa komfortabelt med. Nu kanske de åker taxi ändå i stor utsträckning.