1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614762 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2551694

Sv: Apropå nånting...
{9908}: Som taxichaffis kan jag säga att jag absolut skulle kunna acceptera 400 men då skulle det gälla typ torget-arenan och vice versa. Inte upphämtning/avlämning på en massa andra ställen. Snabbt och smidigt är nyckelordet här för 400 är smärtgränsen nedåt. Fick jag frågan "på gatan" skulle jag säga fast pris 500. Lite rundåkande med upphämtning/avlämning på olika ställen skulle snabbt på rullande mätare springa iväg till 600

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: 4 pers i en taxi till Torget, en hunka var. Klart intressant på ex en Lördagsmatch.

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Vad kostar hockeybussens biljett för en vuxen?
Funkar det priset plus 50 spänn/hövve gånger 4?
Eller kör du hellre ut en taxibuss på 8 med samma upplägg?

-8 är väll förvisso kanske bara loger/dylikt som funkar på.

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Exakt. Fattar att det är smärtgräns. Då får det ju vara upplock i stadskärnan, samtliga på plats. Träffar flera med halsdukar och tröjor som ska ut på match, på typ 1891/Bloco för en förbira. Vet att det finns intresse för detta. Känner att när arenan ligger där den ligger, och en stor fanskara befinner sig i Sundsvall är det bra med alternativ. Speciellt om tanken är att vi ska växa till en elitklubb av den yttersta bemärkelsen.

Kundevent vill ju gärna resa komfortabelt med. Nu kanske de åker taxi ändå i stor utsträckning.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.