1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614774 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2551757

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Vad kostar hockeybussens biljett för en vuxen?
Funkar det priset plus 50 spänn/hövve gånger 4?
Eller kör du hellre ut en taxibuss på 8 med samma upplägg?

-8 är väll förvisso kanske bara loger/dylikt som funkar på.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Erol Ateceae: Hockeybussen kostar väl 50 vill jag minnas så 100/skalle för taxi borde vara rimligt. Och det är som sagt billigt med 400 den sträckan, dock intressant om körningen går fort och det blir ett gäng till. Enda jag som chaffis möjligen drar mig för är om man hamnar i bilköerna till och från och det drar ut på tiden med en 20-30 min ytterligare. Då är det en förlustkörning och inte värt det. Tid är som bekant pengar, i synnerhet i taxibranschen

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.