+ 11
Inlägg: 2554822
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{297}: Ja, det märkliga är att man trots Modos kräftgång och att de faktiskt en hårsmån från att åka ur allsvenskan, känner att de hade behövt 10 år till där för att komma till rätta med sin ödmjukhet.
+ 9
Sen sticker det säkert i ögonen på dom när timråiter påtalar hur dåligt lag dom har och var dom förväntas sluta i tabellen, det kan man ju också förstå. Det ska bli intressant att se om brynäsarna utvecklat lite mer ödmjukhet när dom går upp nästa säsong. Rimligtvis blir det ju så efter att ha mött Västervik och liknande lag en säsong.