{297}: Ja, det märkliga är att man trots Modos kräftgång och att de faktiskt en hårsmån från att åka ur allsvenskan, känner att de hade behövt 10 år till där för att komma till rätta med sin ödmjukhet.
Kulltorp: Ja det var synd att Modo gick upp. Supportrarna är i totalt avsaknad av ödmjukhet. Jag var naiv… sorry allihopa härinne. Foliehattarna hos modoiterna var in opererad i huvet… vem trodde det liksom?
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer