Costanza: Vi är ett av 8-9 lag som kan utmana om guldet. Vi har dock, som bekant, exakt 0 erfarenhet av att mäta oss på den nivån och det är väl vad som på förhand främst talar emot oss. Orutinen, att inte vara nöjd för tidigt. Ja underskattning är ert främsta hopp för på papperet ser det tufft ut även mot förväntade bottenkonkurrenter som Mif och Lhc
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer