+ 6
Inlägg: 2555870
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Du är klok. Jag är dum nog att tro att MoDo är bättre. Körde med detta tänk i en lägre liga och fortsätter nu i en högre.
+ 1
Ja underskattning är ert främsta hopp för på papperet ser det tufft ut även mot förväntade bottenkonkurrenter som Mif och Lhc