Sputnik: Sett Mif-Lhc. Malmö startar även denna match bra, och har bra uppspel och linjer, samt bra uppstyrt försvar, för att sedan tappa försvaret totalt. Så fort dom får press på sig i egen zon blir det kalabalik. Fortsatt bra struktur på anfallet. Känns lite tunna. LHC spelar kontringsspel, och kommer i sporadiska anfall m få spelare, dock är skillsen ngt högre. LHC har oxå mkt att jobba på i sin struktur. Som den här matchen såg ut så lär båda lagenhålla till i bottenskiktet.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.