1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614847 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2558097

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Sett Mif-Lhc. Malmö startar även denna match bra, och har bra uppspel och linjer, samt bra uppstyrt försvar, för att sedan tappa försvaret totalt. Så fort dom får press på sig i egen zon blir det kalabalik. Fortsatt bra struktur på anfallet. Känns lite tunna. LHC spelar kontringsspel, och kommer i sporadiska anfall m få spelare, dock är skillsen ngt högre. LHC har oxå mkt att jobba på i sin struktur. Som den här matchen såg ut så lär båda lagenhålla till i bottenskiktet.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Gorkyman: Som befarat av många då kanske. Att LHC och Malmö båda kommer hålla till i bottenträsket.
Jag vidhåller fortfarande att Modo hamnar på plats 13-14 och får möta just MIF eller LHC.

Modo klarar sig kvar tack vare att de har mindre press på sig.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.