+ 2
Inlägg: 2562215
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Ja det är väl risken. Men det kanske blir bra och vi blir överbevisade, det återstår att se. Oroväckande dock om tålamodet är som J F K:s, "han går inte in på 4 kedjor hos oss". De måste ha helt andra förväntningar på honom i Modo och för att få ut det i den omgivningen krävs att de verkligen ger honom tiden. Så kanske, kanske han blommar längre fram
+ 2
Tror att Walli precis som Fille planar ut i sin utveckling nu.
Ska också erkänna att jag gillat Walli och trott på honom.
Det jag ändå kan se är att modo kommer att få spela mycket i egen zon och använder man Walli rätt, så att han kan få komma i kontringar på sin högerkant så är han ju bevisligen bra.
Vi får se vilket tålamod modoliderna har med han.