1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2562215

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Men visst får man lite Filip V känsla? De tror de är bättre än vad de är och säker sig vidare istället för att tryggt fortsätta sin utveckling där de bevisligen lyckats bra hittills.
Tror att Walli precis som Fille planar ut i sin utveckling nu.
Ska också erkänna att jag gillat Walli och trott på honom.
Det jag ändå kan se är att modo kommer att få spela mycket i egen zon och använder man Walli rätt, så att han kan få komma i kontringar på sin högerkant så är han ju bevisligen bra.
Vi får se vilket tålamod modoliderna har med han.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Ja det är väl risken. Men det kanske blir bra och vi blir överbevisade, det återstår att se. Oroväckande dock om tålamodet är som J F K:s, "han går inte in på 4 kedjor hos oss". De måste ha helt andra förväntningar på honom i Modo och för att få ut det i den omgivningen krävs att de verkligen ger honom tiden. Så kanske, kanske han blommar längre fram

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.