{9908}: Enig. Jag tjatar om hans självbild men känslan är att han inte förlikat sig med sin roll för gör han det kan han ha en mkt fin SHL-karriär framför sig. Jag skriver medvetet SHL för jag tror han är på sin optimala nivå här. Han är inte NHL-material och kommer aldrig bli. Förstår helt ärligt inte vad Hinken tyckte sig se här för precis som du skriver är han en i mängden i deras forwardsuppsättning. Hos oss hade han kunnat få arbetsro att utveckla sig till en utmärkt rollspelare under rimliga förväntningar. Men då krävs som sagt att man själv först och främst inser dessa
+ 2