1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2568804

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2023-09-21
{9908}: Ja det är ju fan att man ska bry sig så in i helvete om nåt som egentligen inte påverkar ens liv rent konkret. Att nåt sånt styr hela måendet i den utsträckning det faktiskt gör. Jävla förbannade kuktimrå

Svarskommentarer

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2023-09-21
mikenomad: Hur pissigt vi supportrar än mår idag, är det nog en västanvind jämfört med baksmällan spelarna vaknar upp med.

Så det ligger faktiskt ett ansvar på oss imorgon att leva fullständigt rövare i SCA och blåsa Modo av.rinken med blotta läktarvolymen.

Och ni som tar varje spelares misstag som en personlig förolämpning., glöm inte klassikern.

Älska mig som mest, när jag förtjänar det minst.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2023-09-21
mikenomad: Det är riktigt efter faktiskt. Måste ju gå mot människans natur och biologi egentligen att självmant utsätta sig för något som kan påverka humör och psyke så negativt.

Men precis som det kan vara så här illa, kan det ju vara helt jävla euforiskt fantastiskt med. Jävla skit.

Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2023-09-21
Dagens fråga!
Ä dä konståkning vi börjat mä???
Sett ut så i två matcher nu!!
Att mann int kan ladd om på 5 dar efter Lule..
Åk upp tä Skellefte å snart få vi kall in Missing People!!
Nä skärpning nu för fan!!
Imorgon ä dä bar seger som gäll!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.