Dagens fråga! Ä dä konståkning vi börjat mä??? Sett ut så i två matcher nu!! Att mann int kan ladd om på 5 dar efter Lule.. Åk upp tä Skellefte å snart få vi kall in Missing People!! Nä skärpning nu för fan!! Imorgon ä dä bar seger som gäll!!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ä dä konståkning vi börjat mä???
Sett ut så i två matcher nu!!
Att mann int kan ladd om på 5 dar efter Lule..
Åk upp tä Skellefte å snart få vi kall in Missing People!!
Nä skärpning nu för fan!!
Imorgon ä dä bar seger som gäll!!