{7043}: Var gäller OJ så är jag ledsen men jag ser inte det många andra ser. Fortfarande. Jag har ännu inte sett någonting öht som ser ut som en storspelare i vardande
mikenomad: "Var gäller OJ så är jag ledsen men jag ser inte det många andra ser. Fortfarande. Jag har ännu inte sett någonting öht som ser ut som en storspelare i vardande."
Håller med. Han har fart och fläkt, men ingen spelintelligens. Kommer igenom ibland och sen ger han bara bort (tappar) pucken.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.