mikenomad: "Var gäller OJ så är jag ledsen men jag ser inte det många andra ser. Fortfarande. Jag har ännu inte sett någonting öht som ser ut som en storspelare i vardande."
Håller med. Han har fart och fläkt, men ingen spelintelligens. Kommer igenom ibland och sen ger han bara bort (tappar) pucken.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Håller med. Han har fart och fläkt, men ingen spelintelligens.
Kommer igenom ibland och sen ger han bara bort (tappar) pucken.