mikenomad: Risken för bråk imorgon är överhängande som sagt. Speciellt om vi förlorar. Hoppas att vi slipper se det. Var ju hockeybråk med Rätta virket vid förlusten i Luleå senast. De lär säkert vara på hugget imorgon också,
Zäta75: Chansen att det drabbas samma är väl inte så stor? Modos supportrar är på andra sidan av arenan och är mer eller mindre inburade. Utanför arenan lär det krylla av avspärrningar och poliser runt ingången till bortastå.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.