Zäta75: Chansen att det drabbas samma är väl inte så stor? Modos supportrar är på andra sidan av arenan och är mer eller mindre inburade. Utanför arenan lär det krylla av avspärrningar och poliser runt ingången till bortastå.
{7043}: Nej Öltältet är ju utanför huvudingångarna ut mot E4 och där är väl ingången till bortastå också? Dessutom lär det ju vara ett hundratal Modo-fans som inte ens går in på bortastå
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.