{7043}: Nej Öltältet är ju utanför huvudingångarna ut mot E4 och där är väl ingången till bortastå också? Dessutom lär det ju vara ett hundratal Modo-fans som inte ens går in på bortastå
Greven: Jo men det lär ju vara någorlunda genomtänkt med avspärrningar och poliser i samband med ankomst för modos bussar. Öltältet är ju enbart öppet innan och fram till 2a periodpaus. Det har aldrig bråkats med några vanliga julgranar under min livstid så där bör det inte vara några problem.
Vinst imorgon och vi kan ändå ge laget godkänt för säsongsinledningen, trots uselt spel i två matcher. Förlust och det är en katastrof, och en svacka som jag tror att det kommer bli tufft att ta sig ur!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.