1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614783 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2570330

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2023-09-23
Rallarn: Så skriver bara en misslyckad tattare som vart oönskad av sina ännu vidrigare päron ;)

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2023-09-23
Tack Modo för en underbar fight ikväll 🙏
Ni var nära på slute!!
Nu kann mann åk å supa fan i Torskars på torsda å ja hopp att Lanner å co kann vakna nån jävla gång!!

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2023-09-23
Timrå spelade tydligen med ogiltig reklam på tröjorna och matchen måste spelas om! :o

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2023-09-23
Zource: såja hem till mamma nu era jävla loosers! Vi vinner lätt ikväll 😄

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2023-09-23
Tack Modo för en underbar fight ikväll 🙏
Ni var nära på slute!!
Nu kann mann åk å supa fan i Torskars på torsda å ja hopp att Lanner å co kann vakna nån jävla gång!!

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2023-09-23
Zource: Till skillnad från (Syskon)kärleksbarnen från Nolaskogs.

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2023-09-23
Storebror 💪

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.