1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2570344

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2023-09-23
Zource: såja hem till mamma nu era jävla loosers! Vi vinner lätt ikväll 😄

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2023-09-23
{9037}: Tycker vi ska hålla oss jävligt ödmjuka med den sorgliga ursäkt till hockey vi presterar. Vi är ett förväntat topplag och kommer undan med blotta förskräckelsen mot nykomlingen. Ante sätter in DHL när det återstår 3 min och öppen kasse, vad i helvete är hans problem?

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2023-09-23
Grattis till 3p! Orkar vi åka skridskor hela matchen så blir det jämnare nästa gång i Ö-vik :-)

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2023-09-23
{9037}: Gratulerar till 3p 👏🏼🎉

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.