1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614783 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2570385

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2023-09-23
{9037}: Tycker vi ska hålla oss jävligt ödmjuka med den sorgliga ursäkt till hockey vi presterar. Vi är ett förväntat topplag och kommer undan med blotta förskräckelsen mot nykomlingen. Ante sätter in DHL när det återstår 3 min och öppen kasse, vad i helvete är hans problem?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2023-09-23
{297}: vill att Dahlén ska göra ett lätt mål i öppen kasse !!!

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2023-09-23
{297}: Är väl iofs en styrka att kunna vinna relativt enkelt trots sämre insatser. Ungefär så det såg ut för oss större delen av förra säsongen...

Tycker ändå att vi stundtals hade fina linjer i spelet. Kan bli bra när vi blir varma i kläderna.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.