1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614749 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2570874

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2023-09-23
{297}: För mig får han underprestera en hel säsong med tanke på vad han gjort för TIK! Ibland skrivs det så mycket skit härinne så man blir mörkrädd. Att man ens drar upp såna här saker.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - MoDo Hockey 2023-09-23
{9566}: Nu börjar Dahlén producera förr eller senare men du måste väl hålla med om att det är ett problem om en liten klubb som Timrå har bundit upp alla pengar på en formation som levererar sämst i hela SHL samtidigt som vi får ställa allsvenska backar på isen för att vi är panka?

I senaste matchen utgick Erixon och Lyytinen fick ett slag över armen som mycket väl hade kunnat kapa hans säsong rejält. Det räcker med att en av dom två blir skadade nu och vi kommer få stora problem att vinna hockeymatcher.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.